Door IJsbrand van der Leeuw op 17 januari 2014

Druk, samen en waarmaken

Met z’n allen hebben we de afgelopen tijd veel druk uitgeoefend op Den Haag. Ook op onze eigen gelederen. Het kan toch niet zo zijn, dat er geen solidariteit is met onze situatie en onze gevoelens. Samen met vele anderen in deze provincie lijkt het nu dat we aardig wat voor elkaar gekregen hebben. We zullen het natuurlijk nog moeten bekijken. Is het voldoende? Het gaat nu eerst over de komende 5 jaar. Daarna zal het beleid zeker opnieuw moeten worden bekeken en moeten worden voortgezet. We zullen de hand aan de pols moeten houden en steeds checken of het allemaal ook wordt waargemaakt.

Ik ben in ieder geval trots op Diederik. Hij stond ten minste echt tussen de mensen afgelopen woensdag.

Projectmanager bij het Noorderpoort. Lid van PvdA omdat de uitgangspunten passen bij mijn kijk op het leven. Iedereen doet mee naar wat hij kan, realistisch keuzes maken en met zoveel mogelijk individuele vrijheid gaan voor het algemeen belang met extra aandacht voor hen die dat nodig hebben. Specialiteit: Gaan voor het optimale resultaat binnen de